Vai tas ir jauns mārketinga veids? Vai tas ir integrētās mārketinga komunikācijas elements?

 

Es to sauktu visdrīzāk par nevienaldzīgām un īpašām attiecībām ar klientiem, ne tikai cenšoties pārdot savu produktu, bet arī dodot jaunu elpu, interesantus faktus, dodot saturu, kuru ir vērts atcerēties!

Par to vairāk šeit: http://www.inbound.lv/satura-marketinga-tendences-2011/#

Citēju:

Latvijā satura radīšanas iespējas ir daudz plašākas, jo ir vieglāk radīt tieši unikālu saturu, tātad arī vieglāk gūt panākumus satura mārketinga stratēģijā. Savukārt panākumi satura mārketinga stratēģijā nozīmē piesaistīt atbilstošāku mērķauditoriju, palielināt savu klātesamību internetā un līdz ar to arī zīmola atpazīstamību.

Lai mūs un Jūs novērtētu, ir ne tikai tukši “jārunā”, bet jādod atbalsts, informācija un īpaša attieksme. Individuāla.

Advertisements