Lynx, angel, marketing, advertisement

Lynx Victoria dezodoranta mārketinga kampaņa visnotaļ ir izdevusies tieši paņemot skatītājus ar pārsteigumu, aizrautību, ne tik tieši parādot produkta pazīmes. Manuprāt, vēl aizvien daudzi mārketinga nozares speciālisti nav redzējuši šo video – lai runā video!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rFuUFeQIdpk

Ko Jūs par to domājat?

Noskatoties video pilnībā, varēja redzēt izvērtēto skatītāju aizrautību, pārsteiguma momentu, kas veicinās “no mutes- mutē” mārketinga izplatīšanos.

Personīgi, pašai gribējās pat ieskatīties ražotāju FB (facebook.com) lapā, iespējams tur ir vēl kas tik pat oriģināls?!Un ieraudzīju, ka lapai ir daudz sekotāju (LIKE pogas spiedēju), kas ir apsveicami.

Secinājumi? Viņiem patiešām izdodas piesaistīt cilvēkus ar šāda veida aktivitātēm.

Ieteikums? Domāt tik pat aizrautīgi un radoši!

Advertisements