Šī nedēļa priekš studentes kā manis, ir bijusi jaunas un daudz informācijas pilna. Otrdien paklausījos Jāņa Palkavnieka viedoklī, taču jau šodien apmeklēju RTU vieslekciju ar oratori Dagniju Lejiņu par sociālajiem medijiem Nordea bankas attīstības nozīmē, 10 svarīgākajiem noteikumiem PR nozarē un personīgos uZskatus.

Manuprāt, augstāk minētā oratore ir ļoti atvērta, inovatīva un radoša.

 

Zemāk pievienoju pāris izvilkumus no lekcijas, atļaujos citēt:

 

Cilvēku dzīve ir cīņa par citu cilvēku ausīm.

Mēs esam tur, kur ir mūsu klienti.

PR funkcijas – reklāmas funkcijas – Informēt, pārliecināt un atgādināt.

Labāk vienreiz redzēt, nekā 100 reizes dzirdēt.

Tas, ko nevar izmērīt, nevar izvērtēt.

Labi aiziet tās lietas, kas ir praktiskas.

Visa atslēga ir integrācijā!

 

Rezumējot, guvu priekšstatu par PR nozīmi bankai – uzticība, renatbilitāte, labs iespaids un, uzsveru, atgriezeniskās saites – dialoga izveide!

 

Paldies Dagnijai Lejiņai!

Advertisements